FAQ
Jak wyszukać interesujący mnie produkt?
Aktualnie na naszej stronie znajduje się 16 różnych produktów, więc z ich znalezieniem nie powinieneś mieć żadnego problemu. Ponieważ przewidujemy poszerzenie oferty to już teraz staraliśmy się pogrupować nasze suplementy według kilku kategorii. Jeśli jesteś wegetarianinem zajrzyj do sekcji "Dla vege", jeśli poszukujesz produktów odpowiednich dla kobiet w ciąży - zapraszamy do zakładki "W ciąży". Zawsze na naszej stronie znajdziesz coś w specjalnej cenie - zajrzyj koniecznie do katalogu "Promocje".
Jak każdy sklep internetowy posiadamy również klasyczną wyszukiwarkę w lewym górnym rogu. No ale to chyba oczywiste :)
Droga do złożenia zamówienia jest niezwykle prosta i intuicyjna. W pierwszej kolejności dodaj produkt do koszyka. Będziesz miał opcję od razu przejścia do zamknięcia zamówienia, albo dalszego szukania suplementów odpowiednich dla Ciebie. Pamiętaj, że produkty znajdujące się w koszyku nie znikają i zawsze dotrzesz do nich klikając zieloną ikonkę "torebki" w prawym górnym rogu. Z tego poziomu zawsze możesz zmienić liczbę zamawianych produktów. Kolejne kroki to:
- wybór sposobu dostawy i płatności
- przekazanie nam adresu dostawy
- potwierdzenie, że wszystko się zgadza
Produkty wysyłamy przeważnie w ciągu 24h, więc już za chwilę będziesz cieszył się naszymi suplementami i zdrowo żył. Powodzenia.
Jeśli z jakiegoś powodu wolisz złożyć zamówienie telefonicznie to również mamy taką możliwość - skontaktuj się z nami.
Czy mogę zwrócić towar?
Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zwrócić nasze produkty to oczywiście jest taka możliwość. Warunkiem jest to, że nie otworzyłeś zabezpieczonej saszetki z suplementami. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie towaru na własny koszt. Jeśli produkt nie będzie nosił śladów otwarcia to zwrócimy Ci pieniądze - zarówno kwotę zapłaconą za produkt, jak i poniesione koszty przesyłki. Zwracamy najniższe dostępne koszty przesyłki dostępne w naszym sklepie.
Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej firmy, ale tylko i wyłącznie po określeniu terminu drogą telefoniczną i ustaleniu warunków. Zachęcamy do zakupów drogą internetową szczególnie w okresie nasilonej epidemii związanej z wirusem QOVID-19.
Reklamacje i dostawa
Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zareklamować produkt to masz taką możliwość. Wystarczy, że wypełnisz dostępny na naszej stronie formularz i odeślesz go nam wraz z produktem. Zachęcamy również wcześniej do kontaktu telefonicznego lub mailowego na dane kontaktowe dostępne na stronie. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację i rozwiązać problem.
Tak. Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zmienić produkt na inny to masz taką możliwość. Zachęcamy wtedy do kontaktu telefonicznego (numer dostępny na stronie) lub mailowego (sprzedaz@suplevitaplus.pl). Postaramy się doradzić i zaproponować najkorzystniejsze rozwiązanie logistyczne. Jeżeli odeślesz nam produkt w nienaruszonym stanie to zamienimy go na inny. Zgodnie z zasadami w regulaminie odsyłasz do nas produkt na własny koszt.
Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego.
Wszystkie produkty dostępne na sklepie posiadamy na własnym magazynie. Pakujemy je i przygotowujemy do wysyłki tego samego dnia. Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12.00 to produkt zostanie wysłany do Ciebie od razu. Zależnie od opcji dostawy jaką wybierzesz powinieneś cieszyć się przesyłką w ciągu 48h.