Czas i koszty dostawy

Wysyłki kurierskie realizowane są za pomocą firmy Kurierskiej DPD, DHL oraz paczkomatowe za pośrednictwem firmy InPost. Niemożliwa jest wysyłka innymi przewoźnikami.   W przypadku  wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia kosztów.

UWAGA - zamówienie złożone po godz. 12.00  traktowane jest jako zakup następnego dnia roboczego.  

  • Nasze numery telefonów: +48 731 733 433 oraz +48 602 382 907
  • Nasz numer konta: 28 2030 0045 1110 0000 0031 5530 

Na przelew czekamy maksymalnie 4 dni kalendarzowe. Po tym czasie transakcja zostaje anulowana.

Jeśli w jakiś sposób otrzymane produkty nie do końca są zgodne z Waszymi oczekiwaniami lub z pierwotnym zamówieniem, prosimy o kontakt - czy też telefonicznie lub mailowo. Każda sytuacja jest indywidualna i każdą rozpatrujemy osobno. Jeśli wina leży po naszej stronie (jesteśmy tylko ludźmi i wszystko może się zdarzyć) i nie wynika ona z wady produktu - dołożymy wszelkich starań aby zaspokoić Wasze wymagania. 

 

Pozostałe informacje

Wysłanie maila z informacją o sposobie wysyłki nie jest równoznaczne w wypełnieniem Formularza! Wpisanie adresu do informacji dla sprzedającego, nie gwarantuje zmiany adresu - wydruk listu przewozowego robiony jest automatycznie. Zmiana adresu musi być wpisana w odpowiednim polu w formularzu opcji dostawy!  O ewentualnych zmianach, po wypełnieniu formularza, prosimy informować telefonicznie, aby potwierdzić możliwość zmiany adresu.

Zastrzegamy możliwość dochodzenia zwrotu kosztów nieodebranych przesyłek pobraniowych, zgodnie z Art. 535 oraz 471 KPC